Mida del text: 1 2 3 | Mapa del web   
 

Campanya de comerç “Barris antics: molt per descobrir, molt per oferir”

Bookmark and Share
Imatge del cartell de la Campanya “Barris antics: molt per descobrir, molt per oferir” - 2017
Ampliar en una finestra emergent Imatge del cartell de la Campanya “Barris antics: molt per descobrir, molt per oferir” - 2017
Data de publicació: 31.05.17 15:35
7ª campanya conjunta de dinamització comercial dels municipis de la xarxa de Barris amb Projectes. Durant tot el mes de juny de 2017, comprar al barri té premi, exactament 33 premis cedits per les 33 poblacions participants enguany amb els quals podràs gaudir de les millors experiències de casa nostra: gastronomia, nits d’hotel, espectacles, esports, visites guiades...

Durant tot el mes els establiments associats repartiran unes butlletes entre els clients perquè les omplin amb les seves dades i les dipositin a les urnes habilitades a l’efecte. Entre totes les butlletes participants es celebrarà un sorteig el dia 3 de juliol a dos quarts de 10 del vespre al local social de l’Associació Roda de Comerciants al qual tothom està convidat i l’entrega efectiva dels vals als premiats es farà el divendres de la mateixa setmana, el dia 7 de juliol perquè puguin gaudir dels mateixos quan més aviat millor.

Enguany s’ha decidit continuar amb el repartiment de premis que es va encetar l’any passat i que va tenir molt bona acollida repartir el premi entre 11 guanyadors que obtindran 3 vals cadascun per visitar, conèixer i gaudir de 3 poblacions diferents repartides en tot el territori català. A més, també hi haurà un guanyador extra que serà obsequiat amb la panera gentilesa de l’Associació Roda de Comerciants que conté un pollastre de pagès i embotits artesans de les botigues del poble. A part, es farà un altre mini sorteig entre les butlletes guanyadores per decidir qui serà el comerciant afortunat que podrà gaudir d’un dels premis, concretament del premi de Mediona.

La presentació oficial de la campanya serà aquest proper dijous dia 1 de juny a les 13h a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona amb la presència dels representants de la Direcció General de Comerç, del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i de la Diputació de Barcelona més els representants dels municipis participants en la mateixa, que són 11 de la demarcació de Barcelona, 8 de les comarques lleidatanes, 7 de les comarques de Tarragona i 7 de les gironines. Aquesta donarà el tret de sortida a la campanya que s’inicia el mateix dia 1 de juny i en la qual es podrà participar fins al 30 de juny.

La iniciativa sorgeix de la Xarxa de Barris amb Projectes que es va crear l’any 2007, com a espai de trobada i intercanvi d’idees entre els ajuntaments que impulsen plans de millora de barris. Dos anys després, es va posar en marxa la subxarxa de nuclis antics, que va començar a treballar la dinamització del comerç de proximitat en tractar-se d’una prioritat compartida per tots els municipis. L’objectiu és el de recuperar la centralitat comercial dels nuclis històrics i, així, el seu paper de referència en els municipis. Al 2011 va encetar la 1ª campanya i en la seva 7ª edició es consolida amb la participació de 33 vil•les i ciutats d’arreu del territori: Arbúcies, Artesà de Segre, Balaguer, Besalú, Calafell, Caldes de Montbui, Centelles, El Vendrell, Falset, Figueres, Juneda, La Bisbal d’Empordà, La Selva del Camp, Les Borges Blanques, L’Arboç, L’Escala, Llagostera, Lleida, Mediona, Mollerussa, Roda de Ter, Roses, Sant Feliu de Codines, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Martí de Tous, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Súria, Torelló, Tortosa, Ulldecona i Vilanova del Camí.

Arxius relacionats


Ajuntament de Roda de Ter
Pl.Major,4 | 08510 - Roda de Ter | Tel. 93 850 00 75 | Fax 93 854 09 31
En col·laboració amb: