Aquest Ple de la Corporació es celebrarà telemàticament i el podreu seguir en directe a través del canal de Youtube de l'Ajuntament de Roda de Ter. També el compartirem a la nostra pàgina de Facebook.
L'Ajuntament de Roda de Ter celebrarà el Ple ordinari de març el dimarts 16, a les 19h.
En aplicació a la Resolució SLT/2700/2020, de 29 d'octubre de 2020 per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, aquest Ple de la Corporació se celebrarà telemàticament.
Les preguntes dels veïns i veïnes adreçades al Ple es podran realitzar fins a les 19h. del dilluns 15 de març. Caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça: rodadeter@rodadeter.cat amb la pregunta i la identificació de la persona que la realitza. Per tant, no s'acceptaran preguntes anònimes si bé no es farà pública la identitat de la persona.
Ordre del dia:
ORDRE DEL DIA
1.- Aprovació de l'acta de la sessió ordinària del dia 16 de febrer de 2021
2.- I. Part dispositiva: Dictàmens
2.1.- Proposta d'acord relatiu a l'aprovació provisional de la modificació de l'Ordenança Fiscal 40
2.2.- Proposta d'acord relatiu a l'aprovació del Conveni Anem al Teatre
2.3.- Proposta d'acord relatiu a l'aprovació del Conveni d'Adhesió Xarxa Arxius Locals
2.4.- Proposta d'acord relatiu a la Ratificació del Decret d'adhesió Pla Concertació Diba i Sol·licitud
Subvenció Catàleg 2021
3.- II. Part de control
3.1.- Donar compte de l'Informe de Tresoreria PMP 4t 2020
3.2.- Donar compte de l'informe de Morositat PMP 4t 2020
3.3.- Donar compte de les resolucions de l'alcalde
3.4.- Donar compte dels acords de la Junta de Govern Local
4.- Precs i Preguntes
En aquest enllaç podeu consultar l'ordre del dia del ple de març: aquí.