Sol·licitud i bases de participació a la Fira de Pont a Pont 2021

Última revisió 19-11-2021 12:56
19/11/2021

L'Ajuntament de Roda de Ter torna a programar la Fira de Pont a Pont, que tindrà lloc el diumenge 12 de desembre, després que l'any passat no es celebrés a causa de les restriccions de la COVID-19. La fira es farà de 9 del matí a 2 del migdia al casc antic de Roda de Ter.

A partir d’avui podeu trobar el full de sol·licitud i les bases de participació de la Fira de Pont a Pont d’enguany al tauler d’anuncis de la nostra web (aquí). Podran presentar sol·licituds els/les artesans/es individuals i empreses artesanes la producció de les quals sigui de disseny i elaboració pròpies. Podeu descarregar-vos la sol·licitud de participació aquí.
Les sol·licituds s’hauran de formalitzar per escrit, mitjançant el model imprès que facilita l’organització de la Fira, i presentar-lo a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Roda de Ter, Plaça Major, 4, 08510 Roda de Ter o bé telemàticament (obligatori per entitats, empreses i altres administracions) adjuntant l’imprès a una instància genèrica a l’apartat de serveis i tràmits de la pàgina web (aquí). El termini de presentació finalitza el dia 30 de novembre de 2021.

Una imatge de la Fira de Pont a Pont de l'any 2019
Una imatge de la Fira de Pont a Pont de l'any 2019
Autor: Àlex Sánchez