Sol·licitud i bases de participació a la Fira de Pont a Pont 2022

Última revisió 22-11-2022 14:15
22/11/2022

Des de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roda de Ter s'està treballant en l’organització de la 12ª Fira de Pont a Pont que enguany es celebrarà el diumenge 18 de desembre. Aquelles persones interessades a posar una parada a la Fira de Pont a Pont, trobaran el full de sol·licitud i les bases de participació al tauler d’anuncis de l’Ajuntament. 

Les sol·licituds s’hauran de formalitzar per escrit, mitjançant el model imprès que facilita l’organització de la Fira, i presentar-lo a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Roda de Ter, Plaça Major, 4, 08510 Roda de Ter o bé telemàticament (obligatori per entitats, empreses i altres administracions) adjuntant l’imprès a una instància genèrica a l’apartat de serveis i tràmits de la pàgina web www.rodadeter.cat.

El termini de presentació finalitza el dia 30 de novembre de 2022.