El Padró municipal d'habitants és el registre administratiu on consten els veïns d'un municipi i constitueix una prova de la seva residència.
El Padró municipal d'habitants és el registre administratiu on consten els veïns d'un municipi i constitueix una prova de la seva residència.
Qui el pot demanar
Qualsevol persona major d'edat que estigui empadronada al municipi.
Canals de tramitació
Per internet: Aquí podeu fer la vostra sol·licitud online per al tramit del padró.
Cal tenir en compte que per poder fer aquest tràmit online cal estar en disposició de l’IDCATmòbil o dni/targeta electrònica.
(Nota: el volant demanat per internet es lliurarà per mitjans electrònics si així s’ha indicat per la persona interessada. En cas contrari s’haurà de recollir per la persona sol·licitant a les dependències municipals)
Presencialment: Per fer els tramits de forma presencial cal demanar Cita prèvia. Ho podeu fer trucant a l'Ajuntament de Roda de Ter al telèfon 93 580 00 75. O emplenant la sol·licitud de tramitació presencial.
Preu
Gratuït de forma online.
1 € de forma presencial.
Documentació a aportar
Cal adjuntar o DNI o passaport o Targeta de residència o documentació equivalent de la persona interessada.
Termini de resolució
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.